Not dead/ Pas morte!

It's been almost 9 months since I last posted something here! I'm ashamed of myself!
I shot my first wedding back in May and i had a blast!
They both come from very different cultures, so i saw a little bit of my husband and I in them! They had a small intimate court house wedding in Quebec & we wandered in town before to take some pictures! Look at this stylish couple!

Je n'ai pas donnée de nouvelles depuis environs 9 mois, j'ai honte! J'ai ENFIN photographiée mon premier mariage au mois de Mai et c'était une partie de plaisir! Le couple est de deux cultures très différente, alors j'ai vu un peu de mon mari et moi en eux! Ce fut un petit mariage intime au Palais de Justice de Québec et nous sommes allés ce promener en ville avant question de prendre quelques clichés! Quel beau couple!














0 comments: